نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • احمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه‌درسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]
  • ایزدی، صمد بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • افضل خانی، مریم اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]
  • اکبری دیباور، نادیا مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]
  • ایمانزاده، علی مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]

ب

  • باقرنژاد، رقیه ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • برقی، عیسی ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • بقایی، حسین جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]

پ

  • پورملایی هریس، رعنا اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

ت

  • تاری، فرزانه بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • تاری، نصیبه بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • تقی پور، کیومرث تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

ج

  • جوادی پور، محمد مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]

خ

  • خروشی، محمود مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • خشکاب، شهربانو شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 25-48]

د

  • دهقانزاده، حسین مطالعه پدیدارشناختی روش‌های یادگیری الکترونیکی همزمان و غیرهمزمان معلمان در دروس عملی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 11-23]

ذ

  • ذبیحی، فاطمه بررسی کاربردهای فناوری هولوگرام سه بعدی در زمینه ی آموزش تاریخ به دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 35-50]

ر

  • رضائی، ایدا بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]
  • رنجبری صوفیان، وجیهه تحلیل محتوای موضوعی و روش‌شناختی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌ی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سال‌های 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
  • رنجدوست، شهرام تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
  • سلطانی، شهناز اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]

ش

  • شریفی رهنمو، سعید امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • شریفی رهنمو، سعید اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
  • شریفی رهنمو، سعید اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • شریفی رهنمو، مجید امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • شکری، رحیمه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]

ص

  • صمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • صمدی، پروین تدوین راهنمای عمل برنامه‌درسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]

ط

  • طهماسب زاده شیخلار، داود مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • طهماسب زاده شیخلار، داود تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

ع

  • عازم نیا، زهرا اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • عباسی، حسن امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • عراقیه، علیرضا ارائه الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی برای دوره دوم متوسطه (مطالعۀ موردیِ مدارس شهر تبریز) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 79-102]
  • عطاپور، هاشم تحلیل محتوای موضوعی و روش‌شناختی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌ی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سال‌های 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

ف

  • فتحی، آیت اله امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 40-49]
  • فتحی، آیت اله اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره تحصیلی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
  • فتحی، آیت اله اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر مطلوبیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-29]
  • فرح بخش، ژیلا تحلیل محتوای کتب متوسطه اول و دوم بر اساس توجه به مشارکت سیاسی و دینی (مطالعه موردی: کتب مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-77]
  • فضلعلی زاده، رضا تاثیر یادگیری معکوس بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی در درس علوم تجربی منطقه ٤ آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]

ق

  • قاسمیان، پروین تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان‌ انگلیسی در مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • قدوسی، سمیرا اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی و باورهای انگیزشی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-10]

ک

  • کوچکیان، زینب تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

م

  • مایلی، امید تحلیل محتوای کتب جامعه‌شناسی متوسطه دوم بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]
  • محمودی، فیروز مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اضطراب فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 22-33]
  • مدنی، سید احمد مروری بر نظریه‌های محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 75-90]
  • میرشکار، نرگس تدوین راهنمای عمل برنامه‌درسی تلفیقی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 59-77]
  • میرعرب رضی، رضا بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • مرندی حیدرلو، مریم بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-82]
  • معافی، فاطمه زهرا بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-74]
  • مهدیزاده دایو، پریسا تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
  • مهرجو، پروانه اثربخشی آموزش مجازی درس ریاضی بر خودکارآمدی، تفکرخلاق و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان دختر پایه هشتم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 45-57]
  • موحدی، محمد مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]

ن

  • نادری، زلیخا موانع عدم تحقق اهداف برنامه درسی فارسی و نگارش دوره دوم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 83-103]
  • ناصری، فاطمه مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 22-39]
  • ناظری، سروه جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 50-60]
  • نجاری، تراب تحلیل محتوای موضوعی و روش‌شناختی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌ی علوم تربیتی دانشگاه تبریز در فاصله سال‌های 1376 - 1395 [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]